Els xicotets s'ho van passar en gran en la escoleta vespertina de 2024, estem impacients perquè arribe juny i tornar a passar-ho en gran!

En la escoleta matinera també han celebrat el nadal! Gràcies per aquest gran any tant als xicotets com a les nostres monitores que han aconseguit fer un any de 10

Us deixem una foto de la escoleta de nadal 2024/25! Des de manualitats, activitats d'exploració pel poble, fins a visita del patge real! Un nadal completíssim gràcies a les nostres 3 monitors!


